Toluca - La Merced
Testimonios (8)
Knowledge, the rapport and the training style.
Alvin Moratalla - cxLoyalty
Curso - ServiceNow for Developers
The trainer was able to introduce us to ServiceNow with better approach, so we can able to understand each courses and guided us very well if we have questions or facing difficulties with activities.
April Annie Abrenica - cxLoyalty
Curso - ServiceNow for Developers
- La formación fue clara. Recorrió todos los temas clave para la profesión con el fin de poder abordar los próximos talleres. - Parada para preguntas después de cada tema - Buen equilibrio entre la teoría y la práctica - Instancia de prueba dedicada para que la sesión de entrenamiento pueda jugar con
Marine - Orange Business
Curso - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Traducción Automática
Todo, el ritmo, el entrenador, los ejemplos, etc.
Mickaël Colin - Orange Business
Curso - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Traducción Automática
Very interactive and step by step process fully explained. Answered all of our questions even if it is out of the topic or subject.
Glenn Camacho - Hoegh Autoliners ROHQ
Curso - ServiceNow for Administration
Reports and Performance Analytics
Rupinderjeet Singh - Blackwoods
Curso - ServiceNow for Administration
He was helpful in all aspects.
Tanu Kaur - Blackwoods
Curso - ServiceNow for Administration
the right amount of theory and practice